Polecane Kolekcje
 
Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem:
sklep@oxygen.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej informacje:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, zdjęcie przedmiotu reklamacji, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, protokół uszkodzenia od kuriera DPD- jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzenia w trakcie transportu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

Niestety nie mamy wpływu na traktowanie przesyłki przez firmę kurierską, szczególnie chodzi nam
o załączane szkło na wyświetlacz.
PROSIMY WIĘC O SPRAWDZENIE ZAWARTOŚCI PACZKI PRZY KURIERZE !!!!
Jeżeli przyszła do Państwa uszkodzona paczka prosimy o spisanie "protokołu szkody".
PAMIĘTAJ: przyjęcie przesyłki i pokwitowanie podpisem na dokumencie dostawy oznacza przyjęcie towaru bez zastrzeżeń. Szkoda musi zostać stwierdzona protokolarnie.
Dlatego protokół szkody musi być spisany w dniu dostarczenia przesyłki. (firma kurierska nie uwzględnia reklamacji, gdy protokół jest spisany później).
„Protokół szkody" posiada każdy kurier i jest on podstawą do dalszego dochodzenia swoich praw.
W protokole szkody należy dokładnie spisać, jaki towar został doręczony. O fakcie wypełnienia takiego dokumentu należy nas niezwłocznie poinformować mailowo.
W protokole szkody dokładnie opisujemy wszystko, w co przedmiot został zapakowany ( dodatkowy, karton, przekładki tekturowe, opakowanie firmowe, folia bąbelkowa, stretch, uwaga szkło…)

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o przesłanie zdjęć na nasz mail [ w większości przypadków to wystarczy do rozpatrzenia reklamacji], w razie potrzeby będziemy prosić o odesłanie produktu. 

W przypadku jeżeli ustalimy z Państwem zwrot towaru, to należy kompletny przedmiot wraz z gratisami i kopią faktury [jeżeli była takowa wystawiona] odesłać na adres firmy w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia wady. W przesyłce powinien znajdować się także opis usterki dane kupującego, prosimy odesłać listem poleconym, żeby przesyłka nie zaginęła w transporcie.

Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta

 

Reklamacją nie podlegają:
przedmioty sprawne - dlatego uwaga: prosimy upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy może w błędnej instalacji lub niewłaściwym użytkowaniu
oczekiwania klientów wykraczające poza opis przedmiotu
funkcje i parametry które nie były zawarte w opisie aukcji. 

 

3. Wysyłka reklamowanego towar*

*[tylko w przypadku gdyż zostanie podjęta taka decyzja sprzedającego]


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
OXYGEN.PL Monika Anna Zawisza
ul. Wszystkich Świętych 39/4
71-457 Szczecin

 UWAGA
Jeżeli wyślą Państwo zakupiony towar na nasz koszt [za pobraniem], bez wcześniejszych ustaleń z NAMI co do takiej formy zwrotu ,nie będziemy takich przesyłek odbierać.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, jest 14 dni na zwrot towaru od chwili jego odbioru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

OXYGEN.PL Monika Anna Zawisza
ul. Wszystkich Świętych 39/4
71-457 Szczecin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosimy załączyć także wszystkie otrzymane akcesoria oraz gratisy. Prosimy także o podanie numeru rachunku bankowego potrzebnego do zwrotu pieniędzy. 

 

Zwracana rzecz musi być kompletna [tzn. zwrócona z dołączonymi gratisami, chyba że ustalono inaczej z sprzedającym] oraz musi być zwrócona w stanie umożliwiającym jej dalszą odsprzedaż.
Ustawa o prawach konsumenta stanowi, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. My jako sprzedający zwracamy wszystkie otrzymane od Kupującego płatności w tym również pierwszy koszt wysyłki, przy czym jest to najniższa kwota [niezależnie jaką formę kupujący wybrał], która jest dostępna w danej ofercie, koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie, należy wypełnić stosowne oświadczenie woli i załączyć je do odsyłanego towaru.

 

UWAGA 

WYJĄTKIEM braku możliwości odstąpienia od umowy kupna sprzedaży, jest zamówienie indywidualne, w wypadku naszej firmy są to etui, których nadruk nanosimy po uprzednim wskazaniu przez klienta numeru wzoru dostępnego w aukcji, czy też nadruku z dostarczonych przez klienta zdjęć. Mówi o tym Art. 38 ustawy o prawach konsumenta podpunkt 3.

 

 

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci zwrotu towaru)

 

 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy


[DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................................................................................................................ Ja.........................................................................................................................................

Niniejszym informuję, o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ............................................................................................................................................
numer oferty..........................................................................................................................
Data zawarcia umowy to.........................................................................................................,
data odbioru.................................................................................................................................

Numer konta bankowego ............................................................................................................................................
Imię i nazwisko...............................................................................................................................
Login Allegro..................................................................................................................................
Adres ............................................................................................................................................

Data.....................................................................................................................................

 

 

 

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 789 255 999

Email: sklep@oxygen.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl